Materiaal verhuur

MATERIAAL VERHUUR CROSSFIT NIJKERK

Je houdt van privacy in je heerlijke huis, waar je ongedwongen lekker je gang kan gaan. Je wilt graag voor jezelf trainen en zoekt daar de meest effectieve manier voor. Naar de sportschool gaan is toch niet handig met kinderen die net even te jong zijn. Het weer blijf slecht de komende dagen en je hebt geen zin om de kou of regen te trotseren. Ik wil graag een investering doen maar het lijkt me slimmer om eerst een aantal materialen uit te proberen.

Een heleboel vragen maar wij hebben het antwoord. Crossfit Nijkerk denkt niet in problemen, maar in oplossingen. Alles wat we in de box gebruiken kan gehuurd worden voor scherpe prijzen. Zoek je daarbij voedingsschema’s, deskundig advies of uitleg in wat dan ook? Neem dan vrijblijvend contact met ons op en we kunnen je helpen in wat je maar nodig hebt op sportief gebied.

Laatste updates

Volg ons op Instagram